kızlar merhaba, ben çalışıyorum 32 haftam nisan başında doluyor. doğumda mayıs sonu kısmetse 20sinden sonra dedi doktor. nisan ayını bitirsem mi diye düşünüyorum. masa başı işimde. hafta sonu evde olunca bile ev işlerim bitince kocamda o gün çalışıyorsa sıkılıyorum kendi kendime çalışmasam napıcam diyorum. nasıl olurum 32 den sonra tabi oda var..:)