Nefertiti 5 hafta+ 2 günlük hamileyim. Çok fazla şişkinliğim oluyor. Karnım 3-4 aylık hamile karnı gibi oluyor. Sizde de böyle bir durum var mı? Gaz şikayetim çok erken başladı gibi
bilges Nefertiti benımde öleydı canım o haftalarda karnım bı ınık gazım olduğunda şiş olır yanı normal bence. Ama yınede doktoruna bı danışırsın☺
Melisa07 Nefertiti aynı şekilde 8 haftalık hamileyim ben de inanılmaz gaz sorunum var bütün gecelerim berbat durumda resmen yatamıyorum ve çözümü nedir bilmiyorum
ElifKarata Nefertiti gebeliğimin en başından beri öyle suan 16. Haftadayım gecenin 3 ünde gaz ıma uyanıp 5 e kadar oturma odasında 2 saat gaz mücadelesi verdiğimi bilirim ☺😢🤨 gayet normaldir😂😂
SemihDamlaDalan Nefertiti bende 10 haftalık hamileyim bende de çok oluyor zaten bende gastritte var hepten berbat durumum 😔
Yasuyas88 Nefertiti benim de öyleydi gazman gibi dolaşıyordum kocaman karnım oldu sonra gaz gitti karnım pııss diye indi nerde bu bebek demeye başladım karnımı okşayıpta elime sertlik gelene kadar😊bir ay kadar daha sürer yani
bilges Nefertiti bişey olmaz canım inşallah.. Süt banada gaz yapıyor. Ben hamileliğimın en basından berı böyle 23 haftalık oldum halada haz problemım çok😃☺
Nefertiti Yasuyas88 inşallah benim de öyle olur koca karnımla gezersem diye korkuyorum 😰😰 daha bismillah yani yeni başladık
BaharDere Sabahları aç karına ılık limonlu su içmek ardından bi 10 15 dakika yürümek iyi geliyor bide mutlaka ayaklarınızı sıcak tutun sıcak su torbası koyabilirsiniz 🤗
Nefertiti ElifKarata bi kere acile gittik bebeğe bişey oldu sandım öyle bir sancı girdi ki yani gaz sancısıymış meğer 😒😒
zehra33 Nefertiti yaa ben de 5+4 üm ve faz sancısından kıvranıyorum gerçekten gecede 50 kere uyanıyorum çok sancı geliyo tuvalete koşuyorum çok kötü 🤯😔 ne yapmak gerek?
ElifKarata Nefertiti çevremdekiler benm karnımı bir şiş görüyor bir inik bebek nereye gidip geliyor diyorlar 😂😘☺ Bende yerinde gaz o demekten gülüyorum hep ☺😂
Nefertiti zehra33 biraz yürüyüş bana iyi geliyor doktorum ilerleyen zamanlarda spazm çözücü ilaç verebileceğini henüz çok erken olduğunu söyledi. Gece yüz kere uyanıyorum ben de. Süt yerine yoğurt kefir ve peynir tercih ediyorum. Bi nebze daha iyi süte göre
zehra33 Nefertiti kız ben süt hiç içemiyorum çok gaz yapar kendimi bildim bileli ama içmediğim halde böyleyim karnım şişti kendimi çok kötü hissediyorum çok rahatsızlık veriyor ya🙄🙄😔
zehra33 Nefertiti tek sanıyordum kendimi en azından başka hamişler de varmış neyse ki ama çözğm bulursan bana da haber et lütfen ☺