Kizlar saglik ocagima gittim tetanoz asisi ve kan idrar testim vardi doktorla gorustum dedim midem bulaniyo hapim bitti 3gundur ust uste mide yanmasi eksimesi var napacagimi sasirdim doktor dedi kac haftaliksin 20 dedim acile git bebegin zehirleniyo olabilir düşük yaparsin allah korusun dedi şok oldum ya şimdi yoldayim ama düşük yapiyo olsam kan leke filan olur o da doktor biliyodur ama şaşırdım 🤨😔