ayseaknci Merhabalar, 32. Haftadayım ilk nst de agrıların oldugu görüldü bu şekilde olanlar var mı, suan dinlenmedeyim dinlenince biraz geçti
Pares ayseaknci sık sık oluyo muydu sancıların arada bir mi geliyordu kasık bölgesinde mi bel taraflarında mı oluyodu ağrıların bende oluyorum da ondan sordum bu hafta gircem nts ye 33 haftalık benim de
Yas ayseaknci Ben yaşadım rutin kontrol için gittiğimde nstde sancım çıktı doktor hemen hastaneye yatış verdi iki gün kaldım bebeğe ciğer geliştirici iğne falan yapıldı, iki gün sonra nstde sancılar bitince çıkış yaptım..
Kbracnkymz Ben de haftaya gircem ilk defa ama 34. Hafta olcak. Merak ediyordum sancı çıkar mı çıkarsa ne anlama gelir erken diye. Bakalım olan var mıymış burada bekleyeyim ben de
ayseaknci Kbracnkymz sancıların kasılmaların düzenli olmaması lazım dedi bana doktor, yani gün içinde olabilir ama bi saat içinde art arda olursa sıkıntıymış
ayseaknci Pares nst de farkettm ardı ardına oldu ozamana kadar kasılmalar farketmiştim ama çok da önemsemedim sanrım fazla hareket edince oldu
ayseaknci Yas bana da ertesi gün sancı cıkmayınca yatış vermedi ama ara ara oluyo tabi adet agrısı gibi
ayseaknci Sancı çıkınca ertesi güne kadar dinlen bi daha nst ye bakalım dedi, ertesi gün sancılar azaldı çıkmadı oyuzden yatış ilaç falan vermedi, hareket halinde olunca mı oldu bilmiyorum ama yine de endişeliyim