Hanımlar merhaba
Bugün benden su geldi.. İç çamaşırımı baya ıslattı ve indirdiğimde de şıp şıp damlıyordu. Doktora gittim test yaptı amniyon sıvısı olduğuna dair test negatif çıktı, kanda da öyle.. Ama vajinal kontrolde sıvı gelişi devam etti. Şu an gelen giden yok ama tedirginim. 31+4teyim. Bu şekilde yaşayan var mı??