Turkannnk Merhabalar Bı kac gun dur dışkım sıyah geliyor bu demir hapından kaynaklı herhalde. Sız de yasadınızmı sorabileceğim kimse yok
Mrv1234 Turkannnk genelde ondn kaynakli oluyir canim bende kulalndigimda oyle olmustu ama ben kullanmayi birakdim kotu oluyodum🤗
Mrv1234 Turkannnk yok canim gerekmez ben kendim biraktim bende cok yan etki yapti kotu oldum anliycan bu durum normal yani kan hapi siyha oluyo diski
Mom46 Turkannnk 2 aydır kullanıyorum Demir ilacı ilk 1 ay bnde siyah dışkı yaşadım ama vücut artık alışınca tekrar eskiye döndü