SelinKaan benim ilk doğumum normal oldu alttan bir sürü dikişim vardı 1 ay ne doğru düzgün ilgilenebildim bebeğimle ne de tam iyileşebildim , ilk 1 ay süt sağıp mamayla birlikte dönüşümlü verdik oturmak benim için zulümdü, bir ay sonunda mamayı bırakıp sadece emzirdim memeyi de tuttu çok şükür, 2 sene emzirdim.Elbetteki çok kolay normal doğum yapanlar da vardır bu kişiden kişiye göre değişir belki sizin doku yenilenme hızınız yüksektir çabuk toparlanırsınız.Şuan ikinci bebeğime hamileyim bu cuma benim de sezeryan olma ihtimalim var Rabbim evladıma da bana da sağlık versin diye dua ediyorum, kaygılanmayın kaygınız bebeğinize de yansır, her şey olacağına varır Allah’a sığınıp bol bol dua edin kendinize ve bütün hamilelere inşallah🤲🏻😊