Kızlar iyi akşamlar. 36 haftalik hamileyim Dr 1 2 hafta onden gttigini söylemişti. Bende yaklaşık 2 haftadır yalancı ağrılar cekiyorm adet olucakmis gibi. Bugün duşa girdim banyodayken bildiginiz sumuksu şeffaf krem gibi akıntım geldi. Sonrasında 3 4 kez 10 dk da bir ağrım oluyor ama şiddetli değil. Bunlarda yalancı doğum sancısı dmi. Yani böyle olup yakın zamanda doğuran var mı 😑