Kızlar bilenler bilir geçen hafta kanda öğrenmiştim. Bugun karından ultrasonla bakıldı ve kese görüldü çok şükür. Bebek varmı dedim doktora var ama çok minnacık kesenin ve bebeğn gelişimi güzel ilerlemiş 2 haftaya çok net görülür ve kalp atışı duyulur dedi. Çok şükür rabbime 🤲 kan verdim öğleden sonra sonuçları alacağım. Darısı tüm çocuk hasreti çekenlere olsun dualarım sizinle inşallah 💜🤲