emineerenli Merhabalar, 14 haftalık hamileyim tabi heyecanla alışverişe başlamak istiyor insan bebek arabası konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var, çok fazla marka, çok fazla model var piyasa da kafam allak bullak oldu. Yardımlarınızı bekliyoruz. :PPPP
pyymamm emineerenli bende cok arastırdım chıcck best friend cok iyidi sürüşü katlaması şıklığı onunla kıyasladjm hep . Cadual cadillac aynısı onunla, prego quattro çift yön kolu dönüyor bu fark diğerlerinde yok ama tekerlekleri ters kaldığı için kullanıslı değil dediler onun dısında oda chıccoua benziyo cok kaliteli ve güzel ama agır biraz tasımak için. En son pierre cardin escApe aldık pregoya karar vermişken baktık daha hafif katlanınca onu aldık 1350 tl diğerlerinden daha uyguna gelmiş oldu hem
Heyv emineerenli canım ben çok araştırdım. Hem travel hem hafif olsun istedim. Tevafuk oldu yoyko city gördüm yorumlarını filan gördüm hep olumluydu yine de tereddütte kaldım ama geldi aşık oldum hem hafif hem çok pratik
Eda_cey emineerenli casual cadillac air trona kirmizi aldim resmen asik oldum arabaya cok begenerek aldim zaten iyiki almisim cok seviyorum rengini kendini rahatligini bence kapatmasi acmasida gayet rahat geliyor bana parcalarinin klitesini ve sglamligindan bahsetmeme gerek bile yok zaten basindan beri onu istiyordum ve aldim☺️
brcaky Bu biraz bütçe ve beklentiyle alakalı ama inglesina gerçekten sağlam ve travel sisteme baz alarak kolay kapanan ve hafif bir araba. Çoğu kişide trilogy gördüm önerdilerde, biz üst modeli olan apticayı aldık
Deletedmom328 emineerenli bende şuan 2 bebeğime hamileyim ilk oğlumda çok büyük bir hataya düştüm ve uygun fiyatına görünüşüne aldandım e bebek canyon aldım sonra oğlum 9 aylık olunca onu sattım yerine chicco lıteway baston aldım şuan inşallah Allah nasip ederse bu bebeğime doona almayı düşünüyorum bence piyasadki en kullanışlı araba
Nazan_D Chicco goody kendi kendine kapanması ve yine tek elle açılması tercih sebebimiz oldu. Piyasada 1500-2000gibi fiyatı var. İst.sarachane de yetkili saticisindan 1250tl ye aldik
emineerenli ben hafif bişi olsun istiyorum tüm arkadaşalarım çok bütçe ayırma çok büyük paralara gerek yok baston model al diğer sistemler kullanışsız oluyorlar diye yorum yaptılar baston lar biledim basit gibi görünüyor, tabi görüntüden çok kullanış önemli.
Lav Bizde dün fourbaby aldık pusetiyle beraber resimde ve yorumlarda gayet güzel şeyler gördük inşallah memnun kalırız ☺️
Kbr-8086 Bizde dün casual cadillac air aldık,indirimdeydi ve oldukça hafif kolay açılıp kapanabilmë özelliği vs bunlara dikkat ettik gayet güzel bir arabaya benziyor inşallah kullandiigmizda da memnun kalırız 😊
Tucem Ben joker de indirimden GB beli Air 4 aldım.kapanmasi açılması inanılmaz kolay ve çok rahat bir araba
Ozge_28 emineerenli dün Kraft sharp bebek arabası aldım bayıldım.hafif sürümü kolay sepeti geniş puseti var 4 5 yaşına kadar kullanılabilir.puseti olduğu için yeni doğan için de uygun.Yani benim aradığım tüm özellikler vardı sizin de aradığınız özellikler böyleyse tavsiye ederim.
Marlasinger Cybex Priam modeli hediye alındı, benzer modelleri Stokke veya Bugaboolara kıyasla daha kolay kapanması, daha az hantal olmasından dolayı seçtik.
Beyzasahin Prens_annesi3 alicam canim cok kullanisli 1,5 yasina kadar kullan sornasinda doonanin diger bebek arabasi var onu alicam hem yer kaplamiyorlar hem cok hafifler hic kötü yoruma denk gelmedim cok arastirdim ve dedim bir kere alayim sonradan diger cocukta kullanir. Cünkü istedigimiz kadar hafif alalim her türlü cok yer kapliyor bagajda böyle öyle birsey olmuyor ve hemen anlik ac kapa yapabiliyorsun