Günaydınlar 🤗 bu sabah tetanoz 2. Doz aşımı oldum. İlk doz gerçekten 2 gün çok ağrı yapmıştı bana kolumu kaldıramamıştım ama bu 2. Doz hiç ağrı yapmadı kolumu çok rahat kullanıyorum. Aşı olmamış gibiyim 🙈Hiç korkmayın zaten aşıyı olurken de hiç hissetmiyorsunuz😘