Dilara0307 Kızlarrr 36 haftalık hamileyim ve sümüksü sarı renkli akıntı geliyor dünden biri neden olabilir nişan falan olabilir mi nts de sancımda çıkıyor bebeğim de döndü zatwn ağrımda var 😶🙄
SerapSereneLikAkkaya Dilara0307 Can'ım bende 37 +6 dayım dünden beri benden de aynı şekilde akıntı geliyor nişan olabilir kişiden kişiye rengi değişiyormuş bugün doktorum takip et Dedi kontrolüm vardı hala devam ediyor rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻😍
Aysenurcatikkaya SerapSereneLikAkkaya ben normal akıntıdır diye düşünmüştüm ama nişan olabilir miymiş? Nasıl takip edebiliriz doktorunuz ne dedi 😇
SerapSereneLikAkkaya Aysenurcatikkaya evet Can'ım ilk sarı sümüksü gelen akıntı rahim kasılması olmasan gelen akıntıymış rahim kasılmaları olunca kılcal damarlar çatlarmış pembemsi yada kahverengi olduğunda nişan gelmiş oluyor ama tabi nişan gelmesi yeterli değil doğum için arkasına sancı ve su gelmesi gerekiyormuş 😂 Dünden beri yürüyorum açılma olsun vs diye cuma gidicem çatı muayenesi için açılma olursa Suni sancı verilebilir 😃 Umarım kolay doğumlarımız olur 🙏🏻🌸
Dilara0307 SerapSereneLikAkkaya inşallah canım bir an önce alalım bebeğimizi kucağımıza inşallah 🙂 🙂 😍😍
Aysenurcatikkaya SerapSereneLikAkkaya amin inşallah😍 benimde Cumartesi çatı muayenem var kasılmaların sancıların oluyor mu
Bebgim Ay valla bugün bende de oldu. 36 haftaligim böyle şeffaf krem gibi sumuksu bi akıntım geldi. Sonra ağrım başladı ara ara geldi. Bi kaç kez bende tedirginim 😕
Bebgim Dilara0307 benimde öyle işte. Hep duyuyoruz ya nisan kahverengi yada pembemsi dye öyle değildi iste
SerapSereneLikAkkaya Aysenurcatikkaya nstde sancı yok Can'ım 😊 Kasılma var onun dışında yürüyüşlerde vajen Ağrı'sı batma oluyor inşallah açılma vardır 😃
Aysenurcatikkaya SerapSereneLikAkkaya benimde vajinal ağrım oluyor böyle batma gibi ama nst de de sancılarım çıkıyor düzensiz
SerapSereneLikAkkaya Aysenurcatikkaya sancı olması iyi düzene girerse daha hızlı Bi doğum olur Can'ım 😂😂 heyecan yapıyor insan böyle olunca