Merhaba anneler ben de aranıza yeni katıldım diyebilirim :) bir sorum olacak yaşayanlar var ise yardımlarını beklerim. Bu hafta itibariyle 12. Haftaya girmiş bulunmaktayım ancak 11. Hafta başından beri kahvaltı ya da akşam yemeği farketmeksizin yemek yediğimde ardından kalp çarpıntım oluyor. Doktoruma sorduğumda şeker dengesizliği olabilir test yapacağız dedi diğer kontrolde. İnternetten araştırdığım zaman bu dönemlerde taşikardi görülebilir bilgileri edindim. Ancak sadece yemeklerden sonra olması demir eksikliği düşüncesi yarattı bende. Çünkü bende eskiden beri demir eksikliği var ve depoların boşalmasının ilk belirtisi de yemeklerden sonra yaşadığım kalp çarpıntısı idi. Bazen cidden gündelik yaşantımı etkileyecek düzeyde oluyor ve rahatsız ediyor. Bu hafta nt ve ikili testlerim yapılacak bir sorun var ise orada da çıkar herhalde??