Ortalama 3 hafta kadar gidiyor her kadında ağda diye biliyorum. Mesela benim 20-25 gün sonra tüylenmem oluyor. Kendi vücudunuza göre çok geç kalmadan bebişinizin ne zaman geleceğini de bilmediğimizden ona göre halledin derim ☺️ Ben de 37.haftanın içinde ağda yapıp inşallah sonrasında doğuma gitmeyi planlıyorum 😇