Benimde ilk gittiğimde karnımdan baktı. Sonrasında iki kez vajinal ultrason ile hatta bugün kalp atışlarını duyduk şükür. Doktorum bi zararının olmadığını söyledi çok şükür olmadida. Rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah. Bursalı arkadaşlar hangi doktora hangi hastaneye gidiyorsunuz.