16+4 gebeyim
Mide bulantılarım baya azaldı
Kasıklarımda bir his olurdu bebeğin varlığını hissettiren tekme ya da gezenme değil onları zaten hissetmiyorum henüz ama bir doluluk hissi olurdu sırt üstü yatınca falan artık onu da hissetmiyorum tuhaf gelecek ama bişey olmuş gibi hissediyorum hamilelik psikolojisi 2hafta bile olmadı doktora gideli ama endişe etmiyorum aklıma kötü şeyler gelmiyor desem yalan olur