Nehirr88k canım o sanırım hastanenin belirlediği bir süreç. Benim embriyom 5. Gün embriyosuydu. 20. Günümde transferim yapıldi. Daha adet zamanında planlanmisti. Elime çizelgeyi verdiler su tarihe kadar hangi dozda hangi ilacı kullanacağım yazıyordu. Kontrol günüm yazıyordu transfer gunum yazıyordu. Kontrol günümde gittim transfere uygun olduğum için planlanan gününde yapıldı. Şimdi 10+0 olduk büyüdük bile. İnşallah darısı başına 🙏