Kızlar günaydın. 28+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır ağrılarım başladı ve doktora gittiğimde sancilarimin başladığını öğrendim. 2 gün hastanede tedavi gördüm. 100lerden zorla 40 a düştük. Simdi eve ciktim ama 4 saatte bir nidicard kullanıyorum. Sadece tuvalet için kalkmaya izin verdi doktor. Ama her an doğum olacağı için bir an önce agdaya gitmem gerekiyor. Jiletle de alabilecek gibi değilim gobegimden. Böyle bir durumla karşılaşıp agdaya giden oldu mu? Bir sorun olur mu sizce?