Filizcck Sekuhan lequeen marka çantayı AliExpressden aldım 1 ay da geldi 15 de vergi verdim 75 tl ye mal oldu
Kizimmmm Sekuhan instgramdan bebek çantaları sayfasından 140 liraya aldım ama inanılmaz kaliteli büyük ve kullanışlı.
Aysegulccc Filizcck AliExpress ben de gördüm bi çok şey ama emin olamadığım için almadım hiç. Güvenilir mi falan aklımda soru işareti vardı. Demekki geliyor.
Filizcck Merveyenianne ben indirimli aldım 60a aldım kasım ayında [url=https://hizliresim.com/RG6Xpj][img]https://i.hizliresim.com/RG6Xpj.jpg[/img][/url]
Blcns Trendyolda e bebek’in çantası indirime girmişti 30 TL’ye. Ondan aldım ama bilemedim dayanır mı bir tane daha alsam mı 🤷♀️
Yel282828 Bende gittigidiyordan şu resimdeki altıpembe üstü gri çizgili çantadan aldım gelmedi daha bakalim nasıl cikicak
drn5410 E bebekte anne bebek çantalarında bir ara indirim vardı 30a kadar düşmüştü gittim baktım 30lukları beğenmedim 70e vardı bitane hoşuma gitti onu aldım baya model vardı ama 😍 gidip bakılabilir imkan varsa
drn5410 drn5410 https://www.e-bebek.com/baby-mom-kapitoneli-sirt-cantasi-p-genbmmucnt011002/ buydu aldığım şuan 109 olmuş ama güzele benziyor bide ben siyah sevdiğim için aldım farklı renk modelde tercih edilebilir
SnmTt Sekuhan instagramda babyandmoreee sayfasından aldım. Biraz pahalı ama ithal kalitesi çok iyi geldi.
Papatyakalplikadin Sekuhan ben aldım canım Hemen kargoladılar, kalitesi duruşu çok güzel içide baya geniş tavsiye ederim 😊 https://imgyukle.com/i/nvn7Mt
Filizcck Aysegulccc Geliyor ya sorun yaşamadık hiç buraya geldiğinde teslim alırken 15tl vergi ekleniyor en büyük sıkıntısı o
Keremeral Sekuhan kitikate ten aldım 100 lira ve harika kocaman kırmızı ve gümüş rengi seçenekleri var kaçırma derim