Burda en çok doğum hikayelerini okumayı seviyodum herkes gibi ve sadece pozitif hikayeleri okuyodum çok şükür ben de pozitif bi hikaye yaşadım. Dün sabah nişanım geldi hafif hafif adet ağrılarım başladı bütün gün gezdim dolaştım yürüdüm 13000 adim atip eve geldim. Biraz uyuyacaktim ama adet agrilarimin 5 dakikada bir gelmeye basladigini farkettim bi kontrole gideyim sonra dönerim eve diye hastaneye gittim ilk muayenede 3 cm acilmam vardi dogumhaneye çıktığımda sanirim 5 6 cm aciklik vardi doktorum suyunu patlatirsam 2 saatte dogurur dedi ve 3 saatte dogurdum :) sancilar gerçekten dayanilmaz degildi suni verdikleri halde ben sadece ikinmakta zorlandim ama o da toplam 15 dakika sürdü asil zor kisim bence kisa süren oldu. Biraz dikisim var tabi. Ben size sadece öneri olarak şunu söylemek istiyorum. Duanın gücü. Ben bi hatim bitirdim hamileligimde ve oğlum için 4 hatim daha okundu. Fatiha ve ayetel kürsi okudum her gun 41 er kere. Insirah ve insikak suresi. Summesebile yesserahu ayetini doğum aninda cektim. Son 2 ay çok fazla yürüdüm. 37. Haftadan sonra iliski hurma ve squati çok yaptim açılmamin hızlı olmasini bunlara bagliyorun acilma hizli olunca her sey çözülüyor zaten :)