Herkese merhaba 😍 , 24 günüm kaldı arkadaşlar baya bir heyecan ve aynı zamanda ilk gebelik olduğu içinde tedirginlik korku var malesef , doğumum normal gözüküyor 🙈 bende normal doğum istiyordum fakat korkuyorum bir yandanda.
Bir yandan hastane cantamizi hazirliyorum.
Pişik kremi olarak tavsiyelerinizi alabilirim 😁😍 sizde durumlar nasil mart anneleri😍💕