Kızlar merhaba bir sorum olucaktı 4+2 haftalık hamileyim fakat ne göğüs hassasiyyeti,şişmesi ne mide bulantısı kusma ne adet sancısı ne uyku hali ne yorgunluk hiç bir belirtim yok bir tek pozitiv çıkan test birde dün yok ondan önceki gün gün içerisinde 4-5 defa adet sancısı oldu adet günüm yarın yarın kan vericem bilmek istediğim şuki hiç bir belirti yaşamadan sağlıklı hamile olan varmı? Ve belirtiler kaçıncı haftada başlar? Biliyorum kişiden-kişiye değişir ama dün burda kimyasal gebelikte hiç bir belirti olmaz dediler onun için korktum 1 tane boş gebelik geçirdim bu sağlıklı olsun istiyorum onun için endişeliyim yarına kadar rahat olamıyorum