Hanımlar akşam 7 gibi nişanım geldi yani kahverengiydi doktora çekip attım nişan dedi ama 15dk 1 kasılmam oluyor onun haricinde birşey yok şuan sabahın 6sı beklemelimiyim yoksa hastaneye gidim mi normalde doktor pazartesi sezaryn gözüyle bakmıştı bu arada ilk doğum zaten sezaryn bunu normal yapmak için bekledik sancı gelmesi için öneriniz nedir duş aldım plates topunda egzersizler yaptım