Arkadaşlar iyi akşamlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım75g aç karınla 94 gilikozlu içeceği içtikten sonra 1saat sonunda kanda şeker 222 çıktı 3.alınan kande 115 çıktı sizce nasıl hastanede ortalığı birbirine kattılar dahiliye diyetisyen vs benim moralim çok bozuldu nasıl sizce kötümü