Ayredderya ah ah benimki de öyle. Geceleri de gündüzleri de çok hareketli. Bu aralar sol tarafa kapak attı döndürtmüyor beni, döndüğümde ise ta gidiyor sol kasığıma devamlı devamlı vuruyor sanki paşa rahatsızlığını dile getiriyor. Sağ tarafıma dönüp yatmak daha rahat, onda tepki göstermiyor. Ama ne yazık ki bacak ağrılarımdan uyuyamıyorum. Hareketli olmaları çok iyi. Hareket etmediklerinde insan telaşlanıyor. Onlar sağlıklı olsunda varsın biz uyumayalım 😊