Pdrcianne Kbrayns bende hep lierac aldım ama en fazla 120 verdim niye o kadar pahalıya aldınız trendyolda hep indirdimde eczaneden mi aldınız acaba
Kbrayns Pdrcianne evet eczaneden aldım netten baktığımda da fiyatı yüksekti siz çok iyi almışsınız nerden aldınız
Zuleyhaaslan _nzlcnn Of ben bütün doğal yağları kullandım 30 haftaya kadar hiç çatlamadım sayılırdı ama ne yaptıysam genede çatladım 😔 hindistan cevizi yağı badem yağı ve kakao yağını çok kullandım bide vazelin ile bebek kremi kullanıyorum da halen nemli olsun diye
Alcanip Zeytinyağı ile hindistan cevizi yağı karıştırdım sürüyorum çok şükür çatlak yok 23 haftalığız 🙏🙏🌺🌺
gorkem_ _nzlcnn Arifoglu çatlak onleyici yağ kullanıyorum. Doğal bir karışım. 23. Haftadayim. Şimdilik memnunum. Bayağı süre nemli tutuyor göbek bölgemi. İşe yarar umarım.
gezentianne _nzlcnn Frei Öl 41 haftalık oldm hiç çatlamadm ama tabi biraz genetik de olabilir bol su Az kilo Ben 3-4 günde bir sürdüm ödüllü bir yağ
Kbrayns Pdrcianne tesekkürler bende araştırıp alırım bundan sonra boşuna bir dünya para vermişim 🤦🏼♀️
26a Valla ben hamileliğin başından beri duştan sonra Dalan d'olive vücut yağını kullanıyorum hiç çatlağım olmadı .. doktorun önerdiği kremler 200-300 tlydi , o kadar para vermeye gerek yok
Yildizim5 _nzlcnn doktor lierac önermişti 32. Haftaya geldik sadece onu kullandım onu da haftada 2 kez anca sürdüm tabi birazda yapı meselesi diyorlar
gunesse Ben dalinin bebek yağını kullanıyordum tek tük bir kaç çizgi hariç çatlağım olmadı hiç size de öneririm.