Malesef bebeğimi kaybettim arkadaşlar. Hastaneye yatış yapıldıktan sonra kanamam hiç durmadı. Hatta sancımda başladı. Ultrasonda bebeğim kanal da görünüyordu. Doktor düşüyor dedi kalbi atıyordu hala. Ve erkekti. Çok uğraştı doktorda 4 serum iğne yedim ama olmadı durmadı kanama. Gece 1 gibi karnıma bir sancı girmesiyle içimden sanki bir şey gitti. Ve sonrası çok acıydı. Resmen normal doğum sancısıyla bebeğimi doğurdum ama bakamadım. Annem hemşireler doktor geldi. Doktor alltan baktı düşük oluyor dedi hemen kürtaja aldılar temizlemeye. İnanın ölü gibiydim sanki hayatım bitmişti. Anestezi verdiler hatırlamıyorum bile sadece doktorum bebeğimi gösterdiğini gördüm. Erkek mi dedim erkek dedi. Annem eşim çok dua etmişler. Nolur Gamzeye bir şey olmasın diye. Bağırmışım baya ama ben hatırlamıyorum. Nasıl çıktım onu da hatırlamıyorum. Şu an çok kötü bir boşluk var. Ama isyan ettmiyorum. Allah verdi Allah aldı. Ama ağlamadan da edemiyorum. Allah evlatlarınızı size bağışlasın.