Eva41 gecmis olsun canm bu hamileligimde kalbim 100 gormedi desem yeridir hep 120-130 arasi okadar yorucu ki,,sol tarafina yatip dinlenmeni oneririm bol su icmeli ve kansizligin kontrol altinda olmali
ancak mutlaka kardiyoloji gormeli bu hamileligimde iki kere kardiyolojiye yönlendirdi kadin doktorum birinde holter takildi sorun cikmadi sonlara dogru geldigim
icin tekrar gozukmemi istedi yine sorun cikmadi ama kalbim sakin degil ama gerekli butun testler yapildigi icin icimiz rahat,,bende 4 sene once panik atak geçirmiştim buna bagli tasikardim var onun disinda yapisal sorun cikmadi cok şükür seninde icin rahat etsin bi gozuk derim,,saglikla al kucagina🌸