Ebyct Merhaba kızlar ben 36+2 yim perşembe için gün almaya gideceğim, sizler en son ne zaman muayeneye gittiniz bebek kiloları kaç, sezeryan isteyenler gün aldı mı?
pyymamm Ebyct merhabalar en son 35+1de gittim 47 cm 2665 gr idi cok iyi dedi doktor hareketli vs dedi hareketleri iyi diye nstye almadı beni henüz hiç girmedim dahaz su an 36+1 olduk . Haftaya 37+1 olduğumuZda gidicez doktora sancın olursa catı muayenesi yaparız diyodu şu anlık bişeyim yok benim o yuzden nasıl olcak bilmiyorum şimdilik normal doğum gibi gidiyoruz netleşen birşeyimiz yok
Happyprincess Ebyct 36 haftalık olduk bende . En son 35 de gittim 2750 gr demişti doktorum ve nst de sıkıntı çıkmadı bu salı kontrol var bakalım
Deniz30 Ebyct gecen cumartesi kontrolum uz var su an 35 +1 günlüğüm 3200bdü kilosu doktor iki hafta sonra kontrole cag7rdı bir hafta sonrada doğum dedi bende sezeryan olucam
Ebyct pyymamm ben 3 haftadır muayeneye gitmedim kilosu kaç oldu çok merak ediyorum, doğacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum, son günler resmen geçmiyor 😊
pyymamm Ebyct bende öyleydim üç hafta gitmedim derken bu pazartesi gidicektik normalde sağlık ocağında gecen pazartesi son muayenem vardı nabız düşük doktora sevk ediyoz seni dediler gittik öyle erken görmüş olduk biraz daha şimdi iki hafta sonra gel dedi diye paniğim zaman daraldı neden iki hafta dedi diye 😂 ne nst girdim ne catı muayenesi bi kesimlik bsyde yok gerginlik oluyo üstümde bilinmezdeyim diye
pyymamm Ebyct 33+1de 2260 tı 35+1de 2665 idi sizimde o aralardadır muhtemelen , zaman gecse bi suc gecmese bi suc bugunlerde 🙈😂😂
Minemasal 36+1’iz bugün. sabah doktor kontrolümü var. En son 33+5’de gitmiştik o zaman 2150 gr idi :)
pyymamm Ebyct gende varsa ondandır sakınca mı gördüler ? Bizimde bir hafta ileri gitmeye basladı ama sorun görmedi cok iyi dedi dr
pyymamm Ebyct aynen öyle ben şimdiden öyle diyorum hamile moduna giremeden kucağıma alıcam diyorum 🙈😞 cok aksiyonlu hamilelik gecirince cok bebek odaklı heyecanlı mutlu geciremedik diye .. yeni yeni kımıldadıkca varlığına alısmıstım tam az kaldı doğmasına
Dilara_ee 35+4te 2900 dedi. Şuanda 36+3 üm.ilk doğumum 36 da olmuştu.bundada erken olmasın diye sürekli dinleniyorum🥴evde durmaktan çok sıkıldım. Perşembe kontrolum var gün alıcaz sezeryan için. Sağlıkla gelsinler ama zor oluyor zamanlar🙄
Dilara_ee pyymamm bende iyi kilo aldım😀bi o alsaydı iyiydi. Sağlıkla gelsinlerde kilo çok düşük olmadıktan snr sıkıntı değil.
Dilara_ee Ebyct yok canım kız. İlk çocuğum erkek. 36 da 3200 doğmuştu.ama küveze fln girmedi çok şükür.bundada gününü tamamlamaya gayret ediyoruz. Hep uzanıyorum. Bakalım ne zaman gelicek🤷♀️