Herkese iyi geceler kızlar çok karışık duygular içerisindeyim yarın saat 9 da sezaryenle bebeğimi kucağıma alıcam inşallah çok mutsuzum benden ayıracaklar diye çok üzülüyorum boğuluyorum bu nasıl bir his canımı koparıp alıcaklar gibi hissediyorum bu normal bi duygumu yoksa başıma bişiy mi gelicek içim onamı sıkılıyor beynimin içindeki sesi susturamıyorum 😔okuyan herkesten Allah rızası için dua bekliyorum❤️Gönlüm içim ferahlasın🙏🏻