Merhaba benim son adetime göre bugün 5 haftalık oluyor. Gecikmeden iki gün önce idrarda çıktı 3 gün gecikince doktora gittim kanda çıktı ama kese göremediler bu hafta tekrar gideceğim netleşecek midir acaba? Bi kere kimyasal geçirdim uzun süredir istiyoruz. Var mi süreci benzer şekilde gelişen?