Elda Kızlar 2. Günüm bitti sezeryanla doğurdum. Yara yerimdeki acıdan dolayı dönemiyorum yatakta uyuyamıyorum. Herkeste oluyor mu bu bi sorun mu var acaba???
AATozarr Elda Daha çok yeni tabi ki ağrın olması çok normal kaç kat dikişin var sonuçta az daha sabır 😉
Crescent96 Elda Canım bünyeye göre değişiyor. Bende ilk 4 gün yan yatamadım artık heryerim ağrıyordu sırt üstü uyumaktan hatta tam bile uzanamıyordum. Aslında birazda psikolojik bi durum korkuyoruz bişey olabilir diye. 5. Günden itibaren yatmaya başladım acele etme yavaş yavaş alıştır kendini. Şimdi 10. Günüm ve normal yaşantıma tam anlamıyla döndüm. Birazcık daha sabır💐☺️
SelinKaan Haticebasyol43 öyle mi diyorsunuz ben de cuma günü olucam ama çok korkuyorum size tarif dahi edemem çektiğim sıkıntıyı
Haticebasyol43 SelinKaan evet ben kiloluyum gobegim var ameliyat olunca gobegim dikislerime sarkardi ve acilacak gibi olurdu ona ragmen erken topladim dikislerinizi acik tutun enfeksiyon kaptirmadan yellensin yani
Ebrs Elda daha cok yenisin canim, kac kat kesildi o karnin birakta biraz acın olsun cocuk dogurmak kolay degil maalesef. 10 gun cektim o ağrıyı, insallah sen daha da erken iyilesirsin
Nur-11 Elda Benim 7. Gün bugün sezeryan olalı cok şükür 2 gündür baya azaldı acılarım temizlik bile yapabildim bugün 3. Gün dönmeye başlamıştım ben ama hala dönerken acıyor sanıyorum 10 güne kadar yok denecek kadar azalacak
Tazeanne0134 Elda kuzum zaten uzuuunnn bi süre sağa sola dönmeden yatıyorsun çünkü yara yerin ağrıyor ben şurada 2 haftadır dönebiliyorum 15 ocakta doğum yaptım sezeryanla
Gozde01 Elda değişiyor olabilir ben hastaneden sonra öyle bi sıkıntı yaşamadım tabi ağrılar 4gün falan sürüyor ama şiddeti değişiyor