Ftmnr0203 Kızlar gaz sancısı gibi ama değil çok şiddetli ağrım var duramıyorum belime vuruyor ishal olacakmış gibiyim ama yok 36 haftalık olduk sancı nasıl bir şey adet sancısı gibi başladı bu arada
Missipi Ftmnr0203 adet sancısı gibi basladıgını söylüyorlar. İshal de doğumun belirtisi diye biliyorum. Nişanın geldi mi? Sancı sürelerini say, süre azalıp şiddet artıyorsa doğum sancısıdır.dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır
Mila4 Ftmnr0203 korkma ama yinede dr git durumunu burdan anlayamayız.Benim son dogumumda 37 haftada başladı adet sancısı gibi agrılar 39 da dogum yaptım..
Ftmnr0203 Missipi nişan yok ama çamaşırım ıslak gibi geldi bana bu ara da yatıyorum yattığım halde vuruyor ağrı
Ftmnr0203 Missipi sancılarımın arası uzuyor yavaş yavaş 3-4 dk da bir oluyordu şimdi 10-15 dk da oluyor
Babyloadingg Ben suan cekiyorum dogum sancisi aynen adet sancisi gibi aksam 6.30 gibi nisanim geldi 9 gibide dr a gittim nst de duzenli kasilmalar cikti suan evimdeyim devamli adet oluyomusm gibi kasilmalarla birlikte kirmizi kahve akintida geliyor
Ftmnr0203 Babyloadingg sık sık oluyordu ağrım şimdi arası uzadı yalancı kasılmamı bu ben bu kadar şiddetli olduğunu bilmiyordum yalancı sancıların 😕
Edaliiii Allah yardımcın olsun durumun ne bilmiyorum ama korkma artık 36. Haftadasın doğsa bile atlatabilirsiniz. Ben 33 deyim doktorlar bile diyor 23 den beri dogacak diye korkuyla yaşıyoruz artık doğurabilirsin hazırız diyorlar.. Rabbim yardımcın olsun
Ftmnr0203 Edaliiii amin kuzum Allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlı doğumlar evlatlar nasip etsin inşallah
Ftmnr0203 Missipi yalancı böyle ise gerçek sancıyı düşünemiyorum 🙄🤔🤨 Tabi bel ağrısı gerçek sanırım kopuyor çünkü ağrıdan 😕
Ftmnr0203 Babyloadingg yaaa Allah yardımcınız olsun sağlıkla kulağınıza alın inşallah 🙏🏻 Dualarım sizinle 🙏🏻🧿