Semihanim Merhaba İzmitte yaşıyorum. Bu yaz hamilelik düşünüyorum ama hangi doktoru araştırsam ciddi sıkıntı yaşamış anneler görüyorum ve endişe ediyorum. Lütfen muayene ve doğum ücreti olsun, doktorun tavırları olsun memnun kalanlar yazabilir mi?
Deletedmom137 Semihanim konak hastanesi erkan türköz şiddetle tavsiye ederim muaynesi 180 tl ama en az 20 dk ilgileniyor herşeyi cevaplıyor aşırı samimi bi doktor
tugciikkk Semihanim izmit medical park yıldız ayhan tunçay, izmit konak firdevs şekerci baran . Ikisi de çok iyi hekim. Firdevs hanım doğumumu yaptı memnunum
Semihanim Deletedmom137 kuzenim ona sezaryen oldu memnundu erkan bey de hep sezaryeni tercih eden doktorlardan diyorlar.
2bebelihayat_ Vm medical park ümit aydın ( bayan) ben iş nedeni ile farklı bir ilde yaşıyorum fakat doğumu nasip olursa kocaelide yapmayı düşünüyorum. İzne falan gittiğimde ümit hanıma gidiyorum çok güler yüzlü ilgili bir bayan. Fakat çok yoğun. Uzaktan bile sağolsun takip ediyor mesaj falan attığımda cevap veriyor. Doğum ücreti yılbaşından önce 3500 tl idi sezaryen. Yılbaşından sonra ne oldu bilgim yok. İstersen bir araştır
Deletedmom137 Semihanim normal doğum istıyorsanız sezeryan diye üsteleyecek hali yok tabikide isteğe bağlı
tugciikkk Semihanim yıldız hanım i bilmiyorum ama firdevs hanım geçen sene 115 di sanırım bu sene de 130 falandır
brcaky Medical park bertan akar doçent olduğu için tercih ettim hem bilgili hemde uzunca ilgileniyor bebeğe Detaylıca bakıyor her defasında.