Ve bende dogum yaptim sonunda birinci mecburi sezaryan di kordom dolandigi ve kalp atisi yavasladigi icin acil dogumhaneden sezaryana alinmistim ... benim icin kotu tecrube oldu sezaryan sonrasi enfeksiyon kaptim ve iki kere daha ameliyat olmustum .. neyse gelelim ikinci dogumuma turkiyede yasiyorum ama ailem fransada oldugu icin dogum icin buraya geldim birincide oldugu gibi doktorum normal dogumdan yana zaten genel olarak yurt disinda mecbur kalinmadikca sez. Yapilmiyo hersey yolundaydi bebek normal dogum icin musaitti ve normali denicez dedi doktorum .. burdaya gore gunum daha vardi ama turkiyeye gore ayin 20 de dogum gorunuyrdu benim bidik tamda turkiye ajandasina gore gelmek istedi hic belirti aciklik yokken birden ogle sonu 1 saate bir agri gelip gidiyor du gaz sancisi gibi wc ye gidiyordum yok bisey neyse bu aksama kadar devam etti sonra sancilar 10 dakkaya bir dustu sonra 5 derken gece 3 te hastane yolunu tuttuk gittigimizde 2 parmak aciklik oldugunu soylediler nts ye bagladilar bir saatte yatarak karsiladim sancilari kontrol ettiler ve 3 parmak artik igne vurunabiliriz dediler ve epidurali istedim sonrasinda hersey cok guzel di agrilar geliyor ama ben cok rahatim uyukluyordum 😂 bu boyle saatt 11 kadar devam etti acikligim tam oluncada doguma baslandi dogum sirasindada sancim cok dusuktu ve dogum sirasinda uyuyan bebek olarak ogun tarihe yazildik suni sanci verdiler ama daha once sezaryan oldugum icinde yuksek doz veremediler haliyle oyle olunca dogum uzadi 45 dakika ikina ikina bebisim dunyaya geldi 🙏 3 dikisim var oda kordom gorduler ve kesmek zorunsa kaldilar cok sukur iyiyiz ikimiz de ve normal dogumu basarabildigim icinde cok mutluyum hersey kafanizda bitiyor yeterki isteyin hep pozitif dusunun .. ben hep once kotuyu dusunup ona odaklanirdim ama kafamdan attim o kuruntulari ve cok sukur basardim allahin izniyle 🙏