ycllksa Leylus bayadır oluyor kuzum bana yani tam haftasını hatırlamıyorum ama bariz belli oluyor direk anlarsın kalp atışı gibi pıt pıt ama kalp atışı değil 😘
annemaya Ben de 34.haftamdayım, bebeğimi günde birkaç kez hıçkırık tutuyor. Epey de uzun sürüyor. Doktoruma danıştığımda normal olduğunu söyledi endişe etmeyin ☺️🌸
Aysegnl51 ycllksa günde 3 kez çok uzun olduğu oluyor bana korkma bu iyiye işaret . ciğerlerini geliştiriyor.
SnmTt ycllksa yok hıçkırması çok iyiymiş diyaframı gelişiyomuş bana geçen gün hemşire çok yiyo demek ki o yüzden bu kadar hıçkırıyo dedi😀