Xanum Eymeninannesiii evet soyledim fitil kullanmami soyledi normal dedi anlamadimki😕 nasil normal ola bilirki anlamiyorum yaa deliricem
Eymeninannesiii Xanum ilginç valla hakkımızda hayırlısı olsun hamileliğini sorunsuz atlatanlara hayranım valla benim 8. Haftada bir başladı sürekli bir şey çıkıyor panik atak oldum artık şimdi ne çıkacak ne olacak
Nuraslanklc Edaliiii kişiden kişiye değişen birşey vücudunda hiç bi değişiklik olmayıp direk ağrılarında başlayabilir suyun gelebilir kanama olabilir nişan gelebilir sancılarında başlasada anlarsın zaten hafif hafif olsa bile insan o ağrılar geldiğinde içine soğuyor resmen anlıyorsun yalancı sancı olmadığını
Mekamu Açıkcası ne olacağını bilmemek gerçekten çok tedirgin edici. O yüzden ben de koyverdim, tek duam 37ye kadar dayanmak. 38de kayınvalidemler gelince doğrayım istiyorum, yanımda insan olsun bu süreçlerde..
Mekamu Edaliiii 40.haftada annem gelene kadar o kalacak. Sonra ikisi de bir süre kalacak. Bakalım Allah kerim 😀
Edaliiii Mekamu ayy valla böyle anlatıyorlar resmen özeniyorum ya. Bizimki de nazdan ölecek. 😂 doğuma falan gelmiş olsa bana kendine baktırır gibi geliyor. 😂😂 Allah seninde yardımcın olsun canım annen tez zamanda gelir insaAllah