Aykal Ehvamlianne ayyy inşallah bende görürüm o haftaları çok dua edin sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 😊
Minikmucizemizz Aykal anladim kuzum inşallah saglikli bi gebeliktir bende yarin test yapicam kan vericem inşallah banada cikar
Aykal Goknurunuz amin canım benim 7.gün oluyor gecikmem. Valla canım Rabbim sanada banada isteyen herkese hayırlı evlat versin 😊
Goknurunuz Aykal amin canım 😊 bak sakın kötü düşünme, ben ilk bebeğimi kaybettim rabbim tekrar nasip etti ilk kez hamilelik geçiriyomuş gibi davranıyorum stres yapmıyorum kendime sende öyle yap olur mu kötüyü düşünmek yok😊
Goknurunuz Minikmucizemizz canım benim mide ekşimemden başka bi belirtim olmadı bugünde sol kasıkta batmam oldu. İlk hamileliğimdede mide ekşimesinden anlamıştım bide kuru soğandan tiksinmiştim bundada öyle oldu😂 benim değerim düşük çıktı 2 gün arayla yükseldi ama yarın gecikmemin 15. Günü tekrar kan vericem salıda kontrole gidicem 😊 sen birazdaha bekle istersen test için😊 biliyorum sabretmek çok zor ama sabıır 😊
Minikmucizemizz Goknurunuz gögüslerinde agri sizi olmadimi hiç bendede migde ekşimesi var ama sigara iciyorum ondan oluyo arada ona bagliyorum beklemek zor gercekten 😕
Aykal Goknurunuz yok düşünmeyeceğim inşallah bende ilk bebeğimi kaybettim yani çok kısa bi gebelikti ama olsun o duyguyu yaşadım. Şimdi evet olumlu düşünelim olumlu olsun 😊
Goknurunuz Minikmucizemizz he bide ilk hamileliğimde göğüs ağrısı oldı ama bunda olmadı mıncıklayıp duruyorum niue ağrımıyo diye 😁
Goknurunuz Aykal kaç gündür aklımdasın he ne zaman test yapcak acaba diye girip bakıyorum yok görmedim şimdi tesadüfen gördüm 😂 hamile olan herkese kendim gibi seviniyorum isteyen herkese kendim gibi dua ediyorum valla 💕
Minikmucizemizz Goknurunuz ya aynen bende öyleyim 3 gun gecti niye agrimiyo bhnlar diye sıktırp duruyorum ama demekki agrimadan da oluyomuş 😂😂
Aykal Goknurunuz ay canım ya rabbim gönlüne göre versin inan bende çok seviniyorum hamile olanlara çünkü o kadar zor bir süreç ki rabbim kimseye yaşatmasın
Goknurunuz Minikmucizemizz baızları hiç belirti yaşamıyo canım rabbim isteyen herkese içindede hepimize nasip etsin inşallah 😊
Yagmurispir_ Yarın hemen kan ver iyice emin ol rahatla benimde adetim 10 gun geçince test yaptim benim ikiside koyu çıkmıştı kan verdim 500lerde cıktı 4 haftalıkken öğrenmiştim cook güzel bi duygu çoook 😊😊
Aykal Yagmurispir_ ya ben çarşamba kan verdim negatifti ama adet olmazsan tekrar kan ver dedi doktor bende önce test yapmak istedim 😊
Yagmurispir_ Minikmucizemizz herkeste aynı belirti olmayabiliyo benim göğüslerim de aşırı hassasiyet vardi feci bi bel ağrısı bide.. ama miğde bulantim falan cok az oldu
Goknurunuz Minikmucizemizz kuzum heveslenme hemen kaptırma kendini birazcık daha bekle akışına bırak bi kaç gün daha geçsin öyle test yap 😊