Merhaba hamiş hanımlar Rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun sağlıkla Bebişlerinizi kucağınıza almayı nasip eylesin inşaallah 🤲🏻🤲🏻🌹🌹 ben bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum benim regl im 8 geçti bugün test yaptım negatif çıktı böyle bir durum yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenen var mı ? Bu arada Adet düzensizliği yaşamadım