Begonia Ebruu11 Ya o kadar abartılıyor ki bebek kıyafeti dediğin el bezi kadar zaten hepsini ütülemek iki saatimi aldı benim. Hâlâ bir şeyler alıyorum geldikçe kısa programda yıkayıp ütülüyorum yerleştiriyorum. Mesela fotoğraf çekiminde giydirecegım seyler dün geldi 38+1 im şu an. Sancınız ya da erken Doğum riskiniz yoksa acele etmeye gerek yok yani.
Dilekerdmr Ebruu11 bende 33 de başladım hazırlamaya yavaş yavaş 1 hafta da falan bitti eğer risk vs yoksa en geç bu haftalarda yapılmalı aynı zamanda çanta da hazır olmalı 😍
Aslannn 33de başladım 35de bitirmisdim canim ben.. insan ağırlaşıyor..evin işi yemeği bide başka cocukda varsa ancak yapabiliyor...