Yaa sahi mi 😌 bende hep 14haftaliken ruyalarda gördüm 4 kere kiz bebek tombis tombis ogrenmek için sabirsizlaniyodum en son ruyamda yine kiz bebek gordum bir adam bana diyor ki senin bebeğin kız kız adını da hümanur ya da hifanur koy dediler 20 haftalik olduk 😍🥰❤🙏