Kimse elini sokmuyor canım 😊 bebek doğduğu an ne ağrı ne acı hiçbir şey kalmıyor hafifleme tatlı bi rahatlama gevşeme oluyor 5 10 dakika sonrada eşi kendiliğinden çıkıyor çıkarken hafif bi karın ağrısı oluyor ama gerçekten hafif, sancı falan değil yani ve çıkarken sen bişey yapmıyorsun ıkınma gibi ve doktorda bişey yapmıyor o kendiliğinden çıkıyor daha doğrusu düşüyor