NergizGuney mervebalandi28 bizde 38+3 haftayız bugün muayenem vardı 4 cm açılmam var nst de sancılar 97-100 arası seyrediyo yatırsam suni sancıyla doğurursun ama hiç gerek yok şuan dedi herşey yolunda normal gelsin sancın dedi. En geç salı çarşamba doğmuş olur dedi bakalım 🙈🤗
Canann Bizde 36+2 yiz dun doktor kordon boynunan dolanmis 2 kere acilmazsa sezeryqn dedi moralim bozuldu normal istiyordm herseyin hayirilisi tabi
Annemine Eceee en geç 24 25 nisana kadar bekleyeceğiz dedi ters dönmüş ama kanala yerleşmemiş henüz şimdilik sezeryan yada normal diyemem demişti doktorum. Normalde 37 36.haftada yerleşmesi gerekiyormuş
MasalSara mervebalandi28 teşekkür ederim belden aşağısını uyuşturdular gayet güzel geçti ama taburcu olup eve gelince agrı kesiciler etkisi gidince biraz zor yürümek yatmak oturmak ama gün geçtikçe azalıyor bebege baktıkça acılar hafifliyor 😀
Organik89 Ozge91 merhaba doğum yaptiniz sanirim nasildi doğum normalmi yaptiniz cok merak ediyorum ve hastaligi yendinizmi anlatirsaniz çok sevinirim