KbraGkhan Kızlar sabahtan beri adet sancısının başlangıç ağrısı gibi ağrım var belimde de kasığımda da ara ara geçiyor ama artma yok aynı düzeyde hala devam ediyor. 37+3 deyim doğum sancısı nasıl oluyor anlayabilecek miyim 🤰🏼🤷♀️
Slnbsr KbraGkhansaat tuttun mu düzenli mi aralıkları düzenli değilse yalancı sancıdır. Bana da oluyodu.
Medine_1992 KbraGkhan canım benimde aynen öyle belim agrıyor adet gibi ve karnım çok sertleşiyor ama standart bir agrı ager doğum sancısı olursa düzenli ve siddetli artar en son nst de sancım çıkmıştı bu sekilde agrım varken
Hanife06 Canim bende 37+5 im ayni sıkıntıları yaşıyorum.Anlam veremedim.hatta bazen karnım aşağı çekiliyor yürümekte zorlanıyorum 😔
Slnbsr KbraGkhan bana da oluyodu kanala giriyo olabilir bebek düzenli değilse sancılar doğum sancısı değildir