Merve12 Ben 12 de kalkıyorum genelde ve kalktığım zaman bile yapmıyorum çünkü bulantılarım var doktorum da zaten çok zorlanıyorsan o kadar stres yapma dedi o zaten benim kanımla besleniyormuş çok şükür gelişimide gayet iyi dedi hatta ben hiç besleneniydim bulantılarımdan dolayı dedim o hiç beslenmemişsin gibi durmuyor dedi benek maşallah gayet sağlıklı dedi 😊