Semin2123 Böyle silik çıktı. Sizce hamile miyim<a href="https://hizliresim.com/yjnn7y"><img src="https://i.hizliresim.com/yjnn7y.jpg"></a>
Ecmelbeyza Semin2123 ennn sevdiğim bu soru ve bu foto 🥰🥰🥰❤️Ben böyle çizgi görsem varyaaaaaa 🤪ölürüm . Gayet net açık 🥳hayırlı olsuuun .
Semin2123 Teşekkür ederim kızlar. Valla bu aydan hiç umudum yoktu. Çünkü belirti falan yaşamadım. Kan testi yapmadan da inanamayacam galiba 😁 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Ecmelbeyza Semin2123 cidden belirtiniz yokmuydu 🤭kasık göğüs hassasiyeti. Ya benim 7 kalacak yarın saymazsak yarını. Hiç Yok yaa normal mi
Semin2123 Ecmelbeyza iki gün önce adet belirtim vardı. Ama herzaman olduğu gibi. Onun için şüphelenmedim 😁 inşallah sizde hamilesinizdir
Sirkencubin Semin2123 ne siliği bant çok net çıkmış :)) çok tebrik ederim inşallah sağlıkla kucağına da alırsın