dfnomr Kubrnr3 bende 16 17. Haftadan beri var oturma minderi kullaniyirum o rahatlatiyor doktorum bu durumlarin yasanacagini normal oldugunubsoylemisti gebelikte 27.haftamdayim erken dogum riskim falan yok canim
1prens1prensesannesi_ Kubrnr3 ben de 15.haftada.sınra felan başladı doktora sordum bebek büyüdüğü için not al ağrıması dedi
Kubrnr3 Sinem67 bı arkadas dedı benımde cok agrıuoe ve doktora demedım ben salak gbı makatının üstüne oturamıyorsun son hafta dedı bende dedım benımde agrıyor yakındır ozaman dedı bı doktoruna danıs dedı 34+5 im
ozlemoz13 dfnomr 26. haftamızdayız 2 haftadır bende aynı durumdan zorlanıyorum, ufacık bir şey yapsam bile şiddetli bir ağrı oluyor kuyruk sokumumda. Minder iyi mi geliyor? Benim uzanırken bile ağrıyor doğrulamıyorum, sizinde öyle mi?
Aysse-03 dfnomr o haftalarda benim de oldu doktorum simit tarzında yastıklar da oturmamı söyledi normal olduğunu söyledi kasların gevşemesinden dolayı oluyor
Aslannn Kubrnr3 aynen bende o durumdayım..dün kontrolum vardı doktorum bebek başıyla baskı yapio dedi normal demisdi..nst ye bağladı sancı filan yokdu
Kubrnr3 Aslannn benımkide dogum pozısyonunu almıs ve cok hareket edıuor canımı acıtıyor 15 martan snra beklıyoruz dedı
dfnomr ozlemoz13 evet minder iyibgeliyor canim ozellikle sert bir yere oturduysam cok kotu agriyor kalkarken de agri yapiyor ben ogretmenim sandalyeye mindersiz oturamiyorum okulda surekli minderim
Sinem67 ozlemoz13 bnde 27 haftalık oldum otrnca cok fena oluyor kalkarken zorlnyrm. Bu ara basladı önceden yoktu
ozlemoz13 Sinem67 bebeğiniz erkek mi acaba, böyle şeylere pek inanmam ama genelde erkek bebeklerde bu ağrı olur diye bir şey duydum 🤷♀️