Merhaba kızlar lütfen cevaplarsanız çok sevinirim. Benim adetim 8 gün geçti ben ağrılarımdan dolayı bir hafta önce pazar günü doktora gittim kan aldılar ve pozitif çıktı salı günü de değerim 25 di. Bugün kahverengi akıntım oldu biraz doktora gittik hemen.Ultarsyondan baktı ve rahim içerisinde kese gözükmedi yeni olduğu için olabilir dedi gözükmeyebilir dedi kan aldılar ve yarın değerime bakıp ondan sonra değerlendircek ne olduğunu. Sizlerde yardımcı olur musunuz lütfen🙏