Fuliaa90 Merhabalar kullandığım uygulamalarda 7+1 haftalık hamilelik gösteriyor. Ama doktora sorduğumda 5 gün geriden geliyor. Bu neye göre değişiyor?
Hayat Fuliaa90 geç döllenmiş ola bilir.Büyüdükce haftasını tamamlayacak.Benim bebeyimde öyleydi.Bütüdükce haftasını tamamladı.
busra2512 Fuliaa90 Bu durum bende de olmuştu. Doktor bunu dedikten sonra sağlık ocağına gitmiştim kan vermek için 12.haftamda oradaki ebe ye doktor bana 5 gün geriden geliyor dedi dedim ebe de ölçüm yaparken ultrason cihazında tam odaklanma olmazsa da eksik çıkabilir geç döllenme olduysa da böyle çıkabilir o dengeler merak etme demişti
thaliasmom Fuliaa90 Fuliaa90 uygulamalar son adet dönemini baz alıyor ama 2 hafta sonra yumurtlama ve bazen döllenme tarihi farklı oluyor. Benim uygulama ile bire bir gidiyordu 10. Haftaya kadar şuan son adete göre 13 hafta olmamız gerekiyor ama geçen hafta ikili test icin gittigim doktor 13+1 dedi doktor boy kilo gelişimine bakarak söyledi bakalım bu hafta kaç haftada olacağız. Zaten belli bir sure hafta diyorlarmis sonra ay takibi baslayacak
Hicoli thaliasmom peki doğum zamanını döllenmeye göre mi hesaplıosunuz yoksa son adet tarihine göre mi ? Yani haftasını tamamlıomuş ya son adete göre mi doğum oluo Hayat
Hayat Fuliaa90 Ultrason bazen bebeyin işte kilosuna ,,boyuna göre hafta ölçülüyor.Büyüdükce ama yavaş yavaş haftasını tututor.Bende 1 hafta geriden geldi.Şimdi maşallah 1 hafta önde gidiyor
thaliasmom Hicoli doğum zamanını son adet tarihine göre tahmin edebiliyoruz ama zamanında olacak diye bir şey yok. Mesela ilk gebelikler 40 haftayı geçebiliyor bazen 38 haftada doğabilir. son adet tarihinize 40 hafta ekleyerek doğum tarihini bulabilirsiniz ama bu 40 hafta olacak diye bisi yok 42 d
Hicoli thaliasmom bende uygulamada önce son adete göre takip ediodum ama geç döllenme dedi doktor. Son adete göre 6 gün geriden takip ediyorum kafamı karıştırıyo hangisine göre takip etcem bilemedim burda son adet tarihini mi girsem döllenme tarihini mi 😂
thaliasmom Hicoli doktor dediği haftaya göre ekle ben öyle yapıyorum. 11 hafta diye gittim doktora 12+1 dedi 2li test icin son haftan bir hafta içinde yaptır dedi 4 gün sonraya gün aldım 13+1 dedi o doktor da bu hafta 14 oldu diyorum bakalım salı günü doktor kaç haftalık diyecek
Hicoli thaliasmom seninki önden önden gidio benimkide sürekli geri gidio 😂 ilk önce 6 gün geri attı. Gecen hafta da 27+4 diyorum 27+0 dio🙄 değişiyormuş sürekli gerçi öyle diollar 🤷🏻♀️