Ben söylesem canım ne çekiyor topa tutarsınız. Her gece rüyamda böyle olgunlaşmış kayısı ve badem yediğimi görüyorum. Sabah uyanıyorum tadı damağımda. Hatta kayısıların cekirdeklerini bile kırıp yiyorum. Ve malesef bulamadık badem hem de büyükşehirde yaşıyorum. Kayısi internetten buldum çok pahalı. O parayla bebegime neler alırım neler